- Detalii
- Accesări: 1018
0. Consiliul de Administrație
PREŞEDINTELE CONSILIULUI: ZAMFIR Marinela Violeta - director
MEMBRI: TEODORESCU Iulian Marius - director adjunct
BERINDEIE Diana Maria - director adjunct
BUDIŞAN Mirela Lucia – reprezentantul Consiliului Profesoral
TOMOIAGĂ Mirela Adelina - reprezentantul Consiliului Profesoral
MICU Aduna Cosmina - reprezentanta Consiliului Profesoral
POPOVICI Paul - reprezentant al Consiliului Reprezentativ al Părinţilor
NICULESCU Cristina- reprezentantă a Consiliului Reprezentativ al Părinţilor
CÎRSTEA Ştefan - reprezentant al Consiliului Reprezentativ al Părinţilor
BERINŢAN Dănuţ Ioan -reprezentant al Consiliului Local
MERA Mircea - reprezentant al Consiliului Local
POPA Loredana- reprezentantă a Consiliului Local
MĂDĂRAŞ Ştefania - reprezentanta Primarului
MARTIN Fabian-Ionuț - reprezentanta Consiliului Elevilor
CICIOS DAN - lider sindical- cu statut de observator
1. Comisia pentru curriculum
Coordonator: ZAMFIR MARINELA VIOLETA
Membri: BERINDEIE DIANA MARIA
TEODORESCU IULIAN MARIUS
HAITONIC IOANA
IANCU SIMONA
TÂMBUC NICOLETA MARIA
HOSSU OFELIA ANGELA
COȚOP CARMEN
NICA HENOREL
CURTICIU ADRIAN VASILE
OPREA IOANA
MICU ADINA
Atribuţiile comisiei:
- elaborează programe de activităţi semestriale şi anuale;
- asigură consultarea si consilierea cadrelor didactice în domeniul curricular;
- asigură coerența dintre curriculumul național și necesitățile locale;
- monitorizează respectarea planurilor-cadru și a programelor școlare;
- stabilesc grupele de elevi pe baza opţiunilor elevilor şi acordul părinţilor;
- monitorizează funcţionarea bazei logistice pentru activităţile curriculare şi extra-curriculare;
- asigură organizarea şi desfăşurarea examenelor naţionale de sfârşit de ciclu, a tezelor şi testelor unice, a tezelor şi a examenelor de corigenţă, de încheiere a situaţiilor şcolare şi de diferenţă potrivit regulamentelor şi metodologiilor elaborate de M.E.N.;
- asigură aplicarea legislaţiei în vigoare în ceea ce priveşte evaluarea iniţială, de progres şi sumativă;
- colaborează cu instituţiile de profil din comunitate;
- coordonează activitatea de elaborare a ofertei curriculare a şcolii şi cea de ofertare a opţionalelor;
- realizează studii de impact şi eficienţă şi propune măsuri de ameliorare sau reglare a ofertei;
- realizează analiza de nevoi educative;
- elaborează informări, semestrial şi la cererea directorului, asupra activităţii comisiei, pe care le prezintă în Consiliul profesoral;
- asigură coordonarea dintre diferitele discipline și rezolvă tensiunile din domeniul curricular dintre profesori în interesul elevului și al școlii.
2. Comisia pentru monitorizare scim
Preşedinte: TEODORESCU IULIAN-MARIUS – director adjunct
Secretar: SUCIU ANETA IOANA– secretar şef
Membri: BUDIŞAN MIRELA LUCIA– reprezentantul cadrelor didactice
GABOR MONICA– contabil şef
BRUCHENTAL CRINA – administrator de patrimoniu
NĂSĂUDEAN NICOLETA – bibliotecar
POPOVICI PAUL – preşedintele Asociaţiei de Părinţi LTNB
Atribuţiile comisiei:
- Elaborează Programul de dezvoltare;
- Desemnează la nivelul fiecărui compartiment un responsabil cu riscurile,
- Centralizează riscurile aferente obiectivelor şi/sau activităţilor în Registrul de riscuri;
- Analizează şi prioritizează riscurile semnificative;
- Supune aprobării directorului programul de dezvoltare a sistemului de control managerial al unităţii şi asigură actualizarea sa.
3. Comisia pentru evaluarea şi asigurarea calităţii
Responsabil : ACHIM ADINA
Membri : CICIS DAN - reprezentant al sindicatului
ABRUDAN CIPRIAN FLAVIU- reprezentant consiliul profesoral
STĂNCESCU CONSTANȚA - reprezentantă consiliul profesoral
MARTI FABIAN-IONUȚ – reprezentant al elevilor
POPOVICI PAUL - reprezentant al părinţilor
SĂRMAŞ IOAN SABIN - reprezentant al Consiliului Local
Persoana care asigură conducerea operativă a acestei comisii: director adjunct BERINDEIE DIANA MARIA
Atribuţiile comisiei:
- coordonează aplicarea procedurilor şi activităţilor de evaluare şi asigurare a calităţii, aprobate
- de conducerea organizaţiei furnizoare de educaţie, conform domeniilor şi criteriilor prevăzute la art. 10;
- elaborează anual un raport de evaluare internă privind calitatea educaţiei în organizaţia respectivă. Raportul este adus la cunoştinţă tuturor beneficiarilor prin afişare sau publicare;
- formulează propuneri de îmbunătăţire a calităţii educaţiei.
4. Comisia de adjudecare oferte pentru achiziţia directă
Preşedinte : TEODORESCU IULIAN MARIUS – director adjunct
Membri : MORARU MARINELA OFELIA – responsabil achiziţii
BRUCHENTAL CRINA – administrator
Atribuţiile comisiei:
- întreprinde demersurile necesare pentru înregistrarea/ reînnoirea/recuperarea înregistrării autorităţii contractante în SEAP sau recuperarea certificatului digital, dacă este cazul;
- elaborează şi, după caz, actualizează, pe baza necesităţilor transmise de celelalte compartimente ale autorităţii contractante, programul anual al achiziţiilor publice şi, dacă este cazul, strategia anuală de achiziţii;
- elaborează sau, după caz, coordonează activitatea de elaborare a documentaţiei de atribuire şi a strategiei de contractare, în cazul organizării unui concurs de soluţii, a documentaţiei de concurs şi a strategiei de contractare, pe baza necesităţilor transmise de compartimentele de specialitate;
- îndeplineşte obligaţiile referitoare la publicitate, astfel cum sunt acestea prevăzute de Lege;
- aplică şi finalizează procedurile de atribuire;
- realizează achiziţiile directe;
- constituie şi păstrează dosarul achiziţiei publice.
5. Comisia pentru securitate şi sănătate în muncă şi situaţii de urgenţă
Responsabil: TEODORESCU IULIAN-MARIUS – director adjunct
Membri: NOSSA VASILE – medic medicina muncii
BRUCHENTAL CRINA
CICIOS DAN AUGUSTIN
MICU ADINA
MERZA ISTVAN
OARGĂ HOREA IOAN – reprezentant firmă protecţia muncii
Atribuţiile comisiei:
- analizează şi face propuneri privind politica de securitate şi sănătate în munca şi planul de prevenire şi protecţie;
- întocmeşte planul de prevenire şi protecţie;
- urmăreşte realizarea planului de prevenire şi protecţie, inclusiv alocarea mijloacelor necesare realizării prevederilor lui şi eficienta acestora din punct de vedere al îmbunătăţirii condiţiilor de munca;
- analizează introducerea de noi tehnologii, alegerea echipamentelor, luând în considerare consecinţele asupra securităţii şi sănătăţii, lucrătorilor, şi face propuneri în situaţia constatării anumitor deficiente;
- analizează alegerea, cumpărarea, întreţinerea şi utilizarea echipamentelor de munca, a echipamentelor de protecţie colectivă şi individuală;
- analizează modul de îndeplinire a atribuţiilor ce revin serviciului extern de prevenire şi protecţie, precum şi menţinerea sau, dacă este cazul, înlocuirea acestuia;
- propune măsuri de amenajare a locurilor de munca, ţinând seama de prezenţa grupurilor sensibile la riscuri specifice;
- colaborează cu toate compartimentele şi colectivele din şcoală;
- realizează instructaje de protecţia muncii în Consiliul Profesoral şi în celelalte compartimente ale şcolii, verifică starea echipamentelor de protecţie, întocmeşte fişe de instructaj pentru toţi angajaţii, verifică periodic respectarea condiţiilor de securitate şi protecţie;
- asigură crearea/ameliorarea condiţiilor de igiena muncii şi protecţie/prevenţie a întâmplărilor sau/şi efectelor nedorite care pun în pericol siguranţa şi securitatea personalului şcolii, încadrarea în termen a responsabilităţilor, implicarea tuturor membrilor comisiei în activitatea repartizată;
- analizează cererile formulate de lucrători privind condiţiile de munca şi modul în care îşi îndeplinesc atribuţiile persoanele desemnate şi/sau serviciul extern;
- urmăreşte modul în care se aplica şi se respecta reglementările legale privind securitatea şi sănătatea în munca, măsurile dispuse de inspectorul de munca şi inspectorii sanitari;
- analizează propunerile lucrătorilor privind prevenirea accidentelor de munca şi a îmbolnăvirilor profesionale, precum şi pentru îmbunătăţirea condiţiilor de munca şi propune introducerea acestora în planul de prevenire şi protecţie;
- analizează cauzele producerii accidentelor de munca, îmbolnăvirilor profesionale şi evenimentelor produse şi poate propune măsuri tehnice în completarea măsurilor dispuse în urma cercetării;
- efectuează verificări proprii privind aplicarea instrucţiunilor proprii şi a celor de lucru şi face un raport scris privind constatările făcute;
- elaborează informări, semestrial şi la cererea directorului, asupra activităţii comisiei, pe care le prezintă în Consiliul Profesoral;
- dezbate raportul scris, prezentat comitetului de securitate şi sănătate în munca de către conducătorul unităţii cel puţin o data pe an, cu privire la situaţia securităţii şi sănătăţii în munca, la acţiunile care au fost întreprinse şi la eficienta acestora în anul încheiat, precum şi propunerile pentru planul de prevenire şi protecţie ce se va realiza în anul următor.
6. Comisia pentru prevenirea şi eliminarea violenţei, a faptelor de corupţie şi discriminării în mediu şcolar şi promovarea interculturalităţii
Responsabil: BERINDEIE DIANA MARIA
Membri: ABRUDAN CIPRIAN FLAVIU
BUZDUGAN DĂNUŢ IOAN
CURTICIU ADRIAN VASILE
MUREŞAN EUGENIA
POPOVICI PAUL – reprezentantul părinţilor
MARTIN FABIAN-IONUŢ – reprezentantul elevilor
Atribuţiile comisiei:
- elaborează şi aplică planul operaţional al unităţii şcolare privind reducerea fenomenului violenţei în mediul şcolar urmărind planul anexat Strategiei de reducere a fenomenului de violenţă în unităţile de învăţământ preuniversitar;
- monitorizează şi evaluează modul de aplicare a planului operaţional al unităţii şcolare privind reducerea fenomenului violenţei în mediul şcolar;
- elaborează programe de activităţi semestriale şi anuale;
- colaborează cu toate compartimentele şi colectivele din şcoală;
- sprijină colectivul şcolii în realizarea unui climat de disciplină;
- monitorizează respectarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a unităţii de învăţământ preuniversitar şi a Regulamentului Intern;
- verifică prelucrarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a unităţii de învăţământ preuniversitar şi a Regulamentului Intern de către toţi diriginţii şi afişează, la loc vizibil, extrase din acestea;
- se întruneşte la solicitarea diriginţilor sau a conducerii şcolii, ori de câte ori este nevoie;
- colaborează cu Comisia diriginţilor în ameliorarea şi rezolvarea problemelor grave de indisciplină;
- aplică sancţiuni elevilor cu abateri disciplinare, conform Regulamentului de organizare şi funcţionare a unităţii de învăţământ preuniversitar, iar în cazul abaterilor grave prezintă situaţia Consiliului profesoral care va decide sancţiunile conform Regulamentului de organizare şi funcţionare a unităţii de învăţământ preuniversitar şi a Regulamentului Intern;
- elaborează şi desfăşoară activităţi de informare, prevenire şi combatere a violenţei conform metodologiei din OMECT nr.1409/29.06.2007;
- colaborează cu familiile elevilor cu potenţial violent sau care au comis acte de violenţă;
- iniţiază programe destinate părinţilor în scopul conştientizării, informării sau formării pe tema dificultăţilor de adaptare a copiilor la mediu şcolar;
- încadrarea în termen a responsabilităţilor, implicarea tuturor membrilor comisiei în activitatea repartizată.
7. Comisia pentru perfecţionare şi formare continuă
Coordonator: GIURGIU ALEXANDRINA MARIA
Membri: HOSSU OFELIA ANGELA
MUREŞAN MARIA EUGENIA
Atribuţiile comisiei:
- elaborează planul managerial anual al comisiei
- colaborează cu toate compartimentele şi colectivele din şcoală;
- identifică nevoile de formare şi propune/iniţiază activităţi în şcoală sau în colaborare cu furnizorii de programe de formare (ISJ, CCD);
- colaborează cu instituţiile de învăţământ superior în vederea formării sau perfecţionării cadrelor didactice din şcoală;
- verifică dosarele de înscriere ale cadrelor didactice la perfecţionare prin grade didactice şi cursuri de formare şi păstrează evidenţa formării prin fișe individuale de formare continuă actualizate anual pentru fiecare cadru didactic încadrat (prin grade, cursuri, participări la simpozioane, comunicări ştiinţifice, masterate, doctorate etc.) pe care o prezintă semestrial în Consiliul de analiză la începutul fiecărui an şcolar, conducerii şcolii;;
- comunică ofertele de formare/perfecţionare anunţate prin şcoală sau ISJ/CCD, organizează şedinţe de diseminare a propunerilor de formare din şcoală sau a informaţiilor despre formare venite în şcoală;
- verifică încadrarea în termen a responsabilităţilor și implicarea tuturor membrilor comisiei în activitatea repartizată;
- organizează activităţi de formare continuă şi de cercetare specifice unităţii de învăţământ, lecţii demonstrative, schimburi de experienţă etc;
- elaborează informări, semestrial şi la cererea directorului, asupra activităţii comisiei, pe care le prezintă în Consiliul profesoral;
- implementează şi ameliorează standardele de calitate specifice.
8. Comisia de întocmire a orarului, a planificării serviciului pe şcoală şi a întocmirii şi verificării condicii de prezenţă
Responsabil : BERINDEIE DIANA MARIA– director adjunct
Membri : CHEREȘ ADRIANA
SUCIU ANETA IOANA
IOBAGIU DANA EMILIA
9. Comisia de monitorizare a examenelor şcolare
Coordonator: ZAMFIR MARINELA VIOLETA
Membri: TEODORESCU IULIAN MARIUS
BERINDEIE DIANA MARIA
BUDIŞAN MIRELA LUCIA
HAITONIC IOANA
TÂMBUC NICOLETA MARIA
HOSSU OFELIA ANGELA
10. Comisia pentru manuale
Responsabil: ZAMFIR MARINELA VIOLETA
Membri: NECIU LAURA
SCHEAU ADRIANA
VALEA MARIA MAGDALENA
MUREŞAN EUGENIA
HOROBA LUMINIŢA
HAITONIC IOANA
IANCU SIMONA
TÂMBUC NICOLETA MARIA
COŢOP CARMEN
FĂLCUŞAN SIMONA CLAUDIA
VLAICA CLAUDIA MARIA
HOSSU OFELIA ANGELA
PĂLĂCIAN FELICIA
NICA HENOREL
OPREA IOANA
FETEAN GHEORGHE
TEODORESCU IULIAN MARIUS
CICIOS DAN AUGUSTIN
NICOLETA LIVIA NĂSĂUDEAN
BOCĂNEŢ CORNELIU
11. Comisia de organizare a concursurilor şi olimpiadelor
Responsabil: ZAMFIR MARINELA VIOLETA
Membri: BERINDEIE DIANA MARIA
TEODORESCU IULIAN MARIUS
HAITONIC IOANA
TOMOIAGĂ MIRELA
TÂMBUC NICOLETA
IANCU SIMONA
COŢOP CARMEN
VLAICA CLAUDIA MARIA
HOSSU OFELIA ANGELA
OPREA IOANA
CURTICIU ADRIAN VASILE
FETEAN GHEORGHE DAN
MICU ADINA
12. Comisia de acordare a burselor, rechizitelor, bani de liceu, 200 euro, altor drepturi băneşti acordate elevilor
Responsabil: BUDIŞAN MIRELA LUCIA – membru CA
Membri : TÂMBUC NICOLETA MARIA
IOBAGIU DANA EMILIA
MORARU MARINELA OFELIA
NĂSĂUDEAN NICOLETA LIVIA
Atribuţiile comisiei:
- afişează la unitatea de învăţământ:
- criterii generale, criterii specifice şi metodologia de acordare a burselor, rechizitelor, bani de liceu, 200 Euro
- lista actelor necesare pentru obţinerea burselor, rechizitelor, bani de liceu, 200 Euro
- termenul de depunere la secretariatul unităţii a documentelor necesare;
- preia de la secretariatul unităţii documentele depuse de elevi sau reprezentanţii lor legali
- analizează actele respective şi în concordanţă cu criteriile generale şi cele specifice, stabileşte nominal elevii care urmează să primească burse, rechizite, bani de liceu, 200 Euro, evaluarea actelor şi stabilirea elevilor propuşi fiind consemnată în proces-verbal;
- solicită Consiliului de Administraţie aprobarea acordării burselor, rechizitelor, bani de liceu, 200 Euro conform procesului verbal;
- în termen de 3 zile de la data aprobării în Consiliul de Administraţie, Comisia afişează la loc vizibil:
- lista nominală a burselor acordate de Consiliul de Administraţie,
- termenul de contestaţie va fi comunicat la data afişării.
13. Comisia pentru colectarea selectivă a deşeurilor
Responsabil: TEODORESCU IULIAN MARIUS
Membri: ABRUDAN CIPRIAN FLAVIU
CHEREŞ ADRIANA
ŞANDOR LILIANA ELENA
BRUCHENTAL CRINA
Atribuţiile comisiei:
- organizează colectarea selectivă a deşeurilor în unitate;
- se ocupă de predarea deşeurilor colectate selectiv în funcţie de ritmul de umplere a recipientelor;
- efectuează instruirea personalului responsabil cu efectuarea curăţeniei în ceea ce priveşte golirea recipientelor din clase, holuri, birouri şi cele de la intrare în containerele de depozitare din afara clădirilor;
- ţine evidenţa cantităţilor de deşeuri colectate selectiv în registrul de evidenţă întocmit conform modelului din Legea 132/2010.
14. Comisia pentru monitorizarea frecvenţei, combaterea absenteismului şi a abandonului şcolar
Responsabil: ZAMFIR MARINELA VIOLETA
Membri: MICU ADINA
ABRUDAN CIPRIAN FLAVIU
BUZDUGAN DĂNUŢ IOAN
IOBAGIU DANA EMILIA
Atribuţiile comisiei:
- elaborează programe de activităţi semestriale şi anuale;
- colaborează cu toate compartimentele şi colectivele din şcoală;
- sprijină colectivul şcolii în realizarea unui climat de disciplină;
- se întruneşte la solicitarea diriginţilor sau a conducerii şcolii, ori de câte ori este nevoie;
- distribuie formulare de raportare a absenţelor, învăţătoarelor şi diriginţilor;
- centralizează şi raportează situaţia absenţelor la CJRAE
- monitorizează cazurile severe de absenteism şi propune soluţii de ameliorare;
- informează periodic sau în cazul unor situaţii grave conducerea liceului (Consiliul de administraţie), medicul, psihologul şi Consiliul reprezentativ al părinţi desprea situaţia absenteismului în şcoală;
- colaborează cu familiile elevilor care au un număr mai mare de absenţe;
- încadrează în termene responsabilităţile şi implicarea tuturor membrilor comisiei în activitatea repartizată;
- întocmeşte planul de măsuri pentru prevenirea/gestionarea cazurilor de abandon şi risc de abandon şcolar;
- colectează datele despre fiecare caz de abandon şcolar şi risc de abandon şcolar;
- înaitează spre discuţie către C.P. si C.A. cazurile de abandon şi risc de abandon şcolar;
- întocmeşte un dosar cu documente justificative pentru măsurile luate de şcoală: procese-verbale, informări scrise ale parinţilor/reprezentanţilor legali, protocoale sau procese-verbale în urma sesizarii si conlucrarii cu Politia locala, Primaria (Serviciul de Asistenta Sociala). ONG-uri, Direcţia Generala de Asistenţă Sociala şi Protecţia Copilului)
15. Comisia pentru promovarea imaginii şcolii şi estetizarea spaţiilor şcolare
Responsabil: TEODORESCU IULIAN
Membri: BERINDEIE DIANA
MUREȘAN EUGENIA
CICIOS DAN
BUZDUGAN DĂNUȚ
BOCĂNEŢ CORNELIU – site-ul şcolii
BRUCHENTAL CRINA
Atribuţiile comisiei:
- elaborează un plan de înfrumuseţare şi ecologizare a şcolii;
- colaborează cu toate compartimentele şi colectivele din şcoală;
- întocmeşte necesarul de materiale pentru amenajarea şcolii;
- stabileşte strategia de popularizare a şcolii în comunitate
- realizează un material de promovare a ofertei educaţionale;
- organizează, monitorizează diseminarea bunelor practici prin mediatizarea lor în mediul şcolar şi cel comunitar;
- organizează activităţi de educaţie ecologică;
- elaborează informări, semestrial şi la cererea directorului, asupra activităţii comisiei, pe care le prezintă în Consiliul Profesoral;
- implementează şi ameliorează standardele de calitate specifice.
- încadrarea în termen a responsabilităţilor, implicarea tuturor membrilor comisiei în activitatea repartizată.
16. Comisia pentru revizuirea regulamentului de organizare și funcționare a Liceului Teoretic “Nicolae Bălcescu”
Coordonator: TEODORESCU IULIAN MARIUS
Membri: NICA HENOREL
CICIOS DAN – reprezentantul sindicatului
POPOVICI PAUL – reprezentantul părinților
MARTIN FABIAN-IONUŢ – reprezentanta elevilor
Atribuţiile comisiei:
- analizează Regulamentului de organizare și funcționare a unităților de învățământ preuniversitar (OMENCȘ 5079/31.08.2016 cu modificările şi completările ulterioare);
- propune reglementări specifice unității de învățământ, în conformitate cu prevederile în vigoare;
- elaborează proiectul regulamentului de organizare şi funcţionare a unităţii de învăţământ;
- propune proiectul regulamentului spre dezbatere în consiliul reprezentativ al părinţilor/asociaţiei părinţilor, în consiliul şcolar al elevilor şi în consiliul profesoral, la care participă cu drept de vot şi personalul didactic auxiliar şi nedidactic;
- trimite Regulamentul de organizare şi funcţionare a unităţii de învăţământ, precum şi modificările ulterioare ale acestuia spre aprobare, prin hotărâre, consiliului de administraţie.
17. Comisia diriginţilor
Coordonator: ABRUDAN Ciprian Flaviu
Membri:
CLASA |
ÎNVĂŢĂTOARE / DIRIGINTE |
P A |
ACHIM ADINA |
P B |
IEREMIAȘ MARIA |
P C |
MARINCAŞ OLGA |
P D |
NECIU LAURA |
P E |
SANDOR LILIANA |
I A |
CHIFOR CRISTINA |
I B |
STAMATE FLORENTINA |
I C |
ONEȚ LAURA NATALIA |
I D |
SCHEAU ADRIANA |
II A |
GROZA ȘTEFANIA |
II B |
MAGHIAR CLAUDIA GABRIELA |
II C |
PETRE CLAUDIA IONELA |
II D |
VALEA MARIA-MAGDALENA |
III A |
ABRUDAN ANDREEA MONICA |
III B |
CHIRA EMOKE ECATERINA |
III C |
COMAN ANDREEA MARIA |
III D |
MICU ADINA COSMINA |
III E |
MUNCACIU DIANA CORINA |
III F |
MUREȘAN MARIA EUGENIA |
III G |
NICOLĂESCU NORINA |
III H |
PLOSCAR SIMONA |
IV A |
CRIŞAN CAMELIA |
IV B |
DUCAI LIANA |
IV C |
HOROBA LUMINIŢA |
IV D |
ROSTOGOL FLOAREA |
IV E |
SILOSI ANGELA |
V A |
KOVACS OANA |
V B |
GRĂBAN ANDREEA |
V C |
IANCU SIMONA |
V D |
BUDIȘAN MIRELA |
V E |
DOMȘA LOREDAN RAUL |
V F |
IVAN MĂDĂLINA |
VI A |
GILOAN SORINELA |
VI B |
IONESCU ANCUȚA |
VI C |
FETEAN GHEORGHE |
VI D |
NICA HENOREL |
VII A |
TOMOIAGĂ MIRELA |
VII B |
CURTICIU ADRIAN |
VII C |
GRIGORESCU GABRIEL |
VII D |
CICIOS DAN |
VIII A |
SIM RAMONA |
VIII B |
RARINCA GEORGETA |
VIII C |
HAITONIC IOANA |
VIII D |
BORZA EMILIA |
VIII E |
BUȘCĂ ANA-MARIA |
IX MI 1 |
MORARU CĂLIN |
IX MI 2 |
TÂMBUC NICOLETA |
IX ST |
VLAICA CLAUDIA |
IX F |
BERINDEIU NICOLAE |
X MI |
MUNTEAN MIHAELA |
X ȘTI |
STĂNCESCU CONSTANȚA |
X ȘT2 |
MUREȘAN AURORA |
X F |
PĂLĂCIAN FELICIA |
XI MI1 |
BINDEAN LAURA |
XI MI2 |
CHEREȘ ADRIANA |
XI ȘT |
COȚOP CARMEN |
XI F |
RAD CIPRIAN |
XII MI |
OPREA IOANA |
XII ȘTI |
BUZDUGAN DĂNUȚ |
XII ȘT2 |
BOCĂNEȚ CORNELIU |
XII F |
HOSSU OFELIA |
Atribuţiile comisiei:
- elaborează programe de activităţi semestriale şi anuale;
- colaborează cu toate compartimentele şi colectivele din şcoală;
- desfăşoară activitatea de orientare şi consiliere;
- elaborează instrumente de evaluare şi de notare;
- analizează periodic performanţele şcolare ale elevilor;
- organizează activităţi de pregătire specială a elevilor pentru examene şi concursuri şcolare;
- elaborează informări, semestrial şi la cererea directorului, asupra activităţii comisiei, pe care le prezintă în Consiliul profesoral;
- implementează şi ameliorează standardele de calitate specifice.
18. Catedre şi comisii metodice la nivelul unităţii şcolare
- Comisia metodică a profesoarelor pentru învăţământ primar:
Şeful comisiei clasele pregătitoare: NECIU LAURA
Membrii comisiei: ACHIM ADINA
IEREMIAŞ MARIA
MARINCAŞ OLGA
ŞANDOR LILIANA
Şeful comisiei clasa I: SCHEAU ADRIANA
Membrii comisiei: CHIFOR CRISTINA
STAMATE FLORENTINA
ONEŢ LAURA NATALIA
Şeful comisiei clasa a II-a: VALEA A. MARIA-MAGDALENA
Membrii comisiei: GROZA Ş. ŞTEFANIA
MAGHIAR V. CLAUDIA GABRIELA
PETRE I. CLAUDIA IONELA
Şeful comisiei clasa a III-a : MUREŞAN H. MARIA EUGENIA
Membrii comisiei: ABRUDAN AL. ANDREEA MONICA
CHIRA Z. EMOKE-ECATERINA
COMAN D. ANDREEA-MARIA
MICU T. ADINA-COSMINA
MUNCACIU V. DIANA-CORINA
NICOLĂESCU NORINA CEZARINA
PLOSCAR SIMONA
Şeful comisiei clasa a IV-a: HOROBA LUMINIŢA
Membrii comisiei: CRIŞAN CAMELIA
DUCAI N. LIANA ANA
ROSTOGOL N. FLOAREA
SILOSI I. ANGELA DELIA
Catedra de limba şi literatura română:
Şeful catedrei: HAITONIC I. IOANA MONICA
Membrii catedrei: BERINDEIU I. NICOLAE
BORZA M. EMILIA CRISTINA
IONESCU I. ANCUŢA
MUREŞAN A. AURORA
SIM G. RAMONA RODICA
TOMOIAGĂ T. MIRELA ADELINA
POPESCU D. CRISTINA DANIELA
AVRAM A. STELA ANGELA
- Catedra de limbi moderne:
Şeful catedrei: IANCU S. SIMONA
Membrii catedrei: ALEXANDRESCU M. CRISTINA
BERINDEIE G. DIANA-MARIA
BINDEAN A. LAURA CRISTINA
BUŞCĂ I. ANA-MARIA
IVAN I. MĂDĂLINA
RARINCA V. GEORGETA
BÂZU ANA-MARIA
BODIŞ OANA
ONEŢ I. ILEANA
MORARU F. CĂLIN MARCEL
GILOAN D. SORINELA DELIA
NEDELCU A. BOGDANA-CRISTINA-LAURA
- Catedra de matematică:
Şeful catedrei: TÂMBUC A. NICOLETA MARIA
Membrii catedrei: DIACONESCU GH. ADINA ANCA
KOVACS G. TEODORA OANA
PĂRĂIAN I. ADELA STELIANA
SITARU E. EMIL
SITARU T. CORINA
DOMŞA RAUL LOREDAN
GALEA SORIN
- Comisia metodică ştiinţe
Şeful catedrei: COŢOP CARMEN
Membrii catedrei: BOCĂNEŢ V. CORNELIU
CHIFOR I. IOSIF DORU
FĂLCUŞAN E. SIMONA CLAUDIA
MATYAS V. KAROLY
ZAMFIR D. MARINELA VIOLETA
VLAICA I. CLAUDIA MARIA
GRIGORE MARIA
CHIOREAN CRISTINA
PRICOP BIANCA
BOTA P. MARIA MONICA
KEREKEŞ D. ADELHAIDA
- Comisia metodică de istorie, geografie, socio-umane
Şeful comisiei: HOSSU I. OFELIA ANGELA
Membrii comisiei: GIURGIU A. MARIA ALEXANDRINA
ABRUDAN CIPRIAN
OLARU MIHAI
RAD P. CIPRIAN
STĂNCESCU N. CONSTANŢA
MUREŞAN A. DIANA-LAURA
PĂLĂCIAN I. FELICIA
CSEGEZI MARIANA
OPREA – SOMTELECAN LIGIA-ALINA
GOIA BRÂNDUŞA DELIA
ARION HADRIAN VIRGIL
- Comisia metodică de religie, arte
Şeful catedrei: NICA G. HENOREL
Membrii catedrei: BUZDUGAN D. DĂNUŢ-IOAN
LAZĂR I. VASILE
PORUMB GEORGE
TUŞA A. ADRIANA
HOMONE I. ALEXANDRA IOANA
TEODORESCU P. IULIAN MARIUS
CICIOS C. DAN AUGUSTIN
- Catedra de educaţie fizică şi sport:
Şeful catedrei: CURTICIU M. ADRIAN VASILE
Membrii catedrei: CUBLEŞAN A. MONICA ANGELA
GRIGORESCU D. GABRIEL CĂTĂLIN
FETEAN G. GHEORGHE DAN
GRĂBAN ANDREEA
HODÂRLAN SERGIU
- Comisia de tehnologii
Şeful catedrei: OPREA IOANA GABRIELA
Membrii catedrei:
BOCĂNEŢ V. CORNELIU
BUDIŞAN I. MIRELA-LUCIA
MUNTEAN V. MIHAELA CRISTINA
CHEREŞ ADRIANA
POPIŢĂ D. CONSTANTIN
19.Coordonator de proiecte şi programe educative
RAD CIPRIAN
Art.2. Coordonatorul pentru proiecte și programe educative școlare și extrașcolare are următoarele atribuții:
- a) coordonează, monitorizează și evaluează activitatea educativă nonformală din școală;
- b) avizează planificarea activităților din cadrul programului activităților educative ale clasei;
- c) elaborează programul/calendarul activităților educative școlare și extrașcolare proprii, în
conformitate cu planul de dezvoltare instituțională, cu direcțiile stabilite de către inspectoratele școlare și Ministerul Educației Naționale, în urma consultării părinților și a elevilor.
- d) elaborează, propune și implementează proiecte și programe educative de intervenție și
prevenire a absenteismului, a abandonului școlar, a violenței, a delincvenței juvenile, precum și programe pentru dezvoltarea abilităților de viață, de educație civică, de promovare a sănătății, programe culturale, ecologice, sportive și turistice, de educație rutieră, de protecție civilă;
- e) identifică tipurile de activități educative extrașcolare care corespund nevoilor elevilor, precum și posibilitățile de realizare a acestora, prin consultarea beneficiarilor primari și secundari ai educației;
- f) analizează, semestrial, împreună cu alte comisii existente la nivelul unității de învățământ, situația disciplinară a elevilor și situația frecvenței acestora la orele de curs;
- g) prezintă directorului unității de învățământ rapoarte privind activitatea educativă și rezultatele acesteia;
- h) diseminează informațiile privind activitățile educative derulate în unitatea de învățământ;
- i) facilitează implicarea părinților și a partenerilor educaționali în activitățile educative;
- j) elaborează tematici și propune forme de desfășurare a consultațiilor cu părinții, tutorii sau susținătorii legali pe teme educative;
- k) propune/elaborează instrumente de evaluare a activității educative nonformale desfășurate la nivelul unității de învățământ;
- l) îndrumă, controlează și evaluează activitatea educativă nonformală din școală;
- m) facilitează vizite de studii pentru elevi, în țară și străinătate, desfășurate în cadrul programelor de parteneriat educațional.
Art. 3 Portofoliul coordonatorului pentru proiecte și programe educative școlare și
extrașcolare conține:
- a) oferta educațională a unității de învățământ în domeniul activității educative extrașcolare;
- b) planul anual și semestrial al activității educative extrașcolare;
- c) planificarea calendaristică a activităților educative extrașcolare, inclusiv în perioada vacanțelor școlare;
- d) programe de parteneriat pentru realizarea de activități educative extrașcolare;
- e) programe educative de prevenție și intervenție;
- f) modalități de monitorizare și evaluare a activității educative extrașcolare a elevilor;
- g) măsuri de optimizare a ofertei educative extrașcolare;
- h) rapoarte de activitate semestriale şi anuale;
- i) documente care reglementează activitatea extrașcolară, în format letric sau electronic,
transmise de inspectoratul școlar și Ministerul Educației şi Cercetării Ştiinţifice, privind activitatea educativă extrașcolară.